Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nádraží VRT letiště Brno Tuřany
Viktora, Jakub ; Hladík, Antonín (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce)
Vysokorychlostní koridor je budoucnost cestování. S jeho výstavbou mnohé evropské státy začaly již před několika lety a velmi se osvědčil. Česká republika zatím nedisponuje tímto způsobem dopravy, ale vzhledem k poloze bude pro budoucí propojení celé Evropy nezbytné zbudování kvalitních tratí i zde. Tato diplomová práce se zabývá zbudováním zastávky vysokorychlostní trati (dále jen VRT) v blízkosti Brněnského letiště v Tuřanech. Provoz navazuje na předešlou ateliérovou práci - Hlavní nádraží Brno. Budova nádraží VRT je koncipována jako most nad kolejištěm a nástupišti, funguje nejen jako čekací a odbavovací prostory ale taky jako pěší přechod přes koridor. Hmota reaguje na nedaleké letiště a zároveň využívá mostovou konstrukci k elegantnímu přenesení střechy. Veřejné části jsou na úrovni terénu, technické zázemí a obsluha nádraží je rozmístěna podél nástupišť pod úrovní terénu.
Řízení adaptivního dopravního uzlu
Hudec, Karel ; Straka, Martin (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Tato práce má za úkol prostudovat inteligentní systémy řízení dopravních uzlů a navrhnout aplikaci, která bude řídit konkrétní dopravní uzel. Od formální specifikace až po implementaci. Bude se jednat o Real-Time aplikaci, což znamená, že bude pracovat v reálném čase. Budou prostudovány také konkrétní Real-Time operační systémy a vybrán nejvhodnější pro danou aplikaci a na něm bude tato aplikace také implementována a odzkoušena.
Rekonstrukce ulice Stromořadní a části ulice Břetislavova v Břeclavi
Olej, Otto ; Coufalíková, Iva (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Rekonstrukce úseku je navržena kvůli zlepšení technického stavu komunikací a zlepšení bezpečnosti dopravy silniční i pěší, které se zde protínají u důležitého dopravního uzlu - břeclavského vlakového a vedlejšího autobusového nádraží. Před budovou nádraží je vyřešeno dostatečné množství parkovacích stání s ohledem na velké množství pěších. Projekt také počítá s výhledovým vytvořením tzv. malého městského okruhu a napojením na plánovaný obchvat města, s čímž souvisí velká redistribuce dopravního toku ve městě.
Dopravní obsluha nádraží u řeky
Stupka, Pavel ; Šamánková, Zdeňka (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dopravní obsluhy nového brněnského nádraží v poloze Řeka. Cílem práce bylo navrhnout variantní řešení dopravního uzlu městské hromadné dopravy a autobusového nádraží, a zároveň vyřešit obsluhu nádraží individuální automobilovou dopravou a parkování kolem hlavního nádraží. Dále se diplomová práce zabývá pěšími vazbami a cyklistickou dopravou v řešené oblasti.
Válečkový střídač řetězového dopravníku pro přepravu europalet
Holcapfl, Zdeněk ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je konstrukční návrh přesuvny europalet, pro kolmý dopravní uzel mezi řetězovým dopravníkem a válečkovou tratí. Přesuvna umožňuje zvedat europaletu s břemenem do hmotnosti 1200 kg. Vertikální zdvih přesuvny je umožněn pomocí pneumatické automatizace. Práce obsahuje 3D model přesuvny, kompletní výrobní dokumentaci zařízení a výkres pneumatického zapojení.
Dopravní obsluha nádraží u řeky
Stupka, Pavel ; Šamánková, Zdeňka (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dopravní obsluhy nového brněnského nádraží v poloze Řeka. Cílem práce bylo navrhnout variantní řešení dopravního uzlu městské hromadné dopravy a autobusového nádraží, a zároveň vyřešit obsluhu nádraží individuální automobilovou dopravou a parkování kolem hlavního nádraží. Dále se diplomová práce zabývá pěšími vazbami a cyklistickou dopravou v řešené oblasti.
Rekonstrukce ulice Stromořadní a části ulice Břetislavova v Břeclavi
Olej, Otto ; Coufalíková, Iva (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Rekonstrukce úseku je navržena kvůli zlepšení technického stavu komunikací a zlepšení bezpečnosti dopravy silniční i pěší, které se zde protínají u důležitého dopravního uzlu - břeclavského vlakového a vedlejšího autobusového nádraží. Před budovou nádraží je vyřešeno dostatečné množství parkovacích stání s ohledem na velké množství pěších. Projekt také počítá s výhledovým vytvořením tzv. malého městského okruhu a napojením na plánovaný obchvat města, s čímž souvisí velká redistribuce dopravního toku ve městě.
Řízení adaptivního dopravního uzlu
Hudec, Karel ; Straka, Martin (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Tato práce má za úkol prostudovat inteligentní systémy řízení dopravních uzlů a navrhnout aplikaci, která bude řídit konkrétní dopravní uzel. Od formální specifikace až po implementaci. Bude se jednat o Real-Time aplikaci, což znamená, že bude pracovat v reálném čase. Budou prostudovány také konkrétní Real-Time operační systémy a vybrán nejvhodnější pro danou aplikaci a na něm bude tato aplikace také implementována a odzkoušena.
Nádraží VRT letiště Brno Tuřany
Viktora, Jakub ; Hladík, Antonín (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce)
Vysokorychlostní koridor je budoucnost cestování. S jeho výstavbou mnohé evropské státy začaly již před několika lety a velmi se osvědčil. Česká republika zatím nedisponuje tímto způsobem dopravy, ale vzhledem k poloze bude pro budoucí propojení celé Evropy nezbytné zbudování kvalitních tratí i zde. Tato diplomová práce se zabývá zbudováním zastávky vysokorychlostní trati (dále jen VRT) v blízkosti Brněnského letiště v Tuřanech. Provoz navazuje na předešlou ateliérovou práci - Hlavní nádraží Brno. Budova nádraží VRT je koncipována jako most nad kolejištěm a nástupišti, funguje nejen jako čekací a odbavovací prostory ale taky jako pěší přechod přes koridor. Hmota reaguje na nedaleké letiště a zároveň využívá mostovou konstrukci k elegantnímu přenesení střechy. Veřejné části jsou na úrovni terénu, technické zázemí a obsluha nádraží je rozmístěna podél nástupišť pod úrovní terénu.
Válečkový střídač řetězového dopravníku pro přepravu europalet
Holcapfl, Zdeněk ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je konstrukční návrh přesuvny europalet, pro kolmý dopravní uzel mezi řetězovým dopravníkem a válečkovou tratí. Přesuvna umožňuje zvedat europaletu s břemenem do hmotnosti 1200 kg. Vertikální zdvih přesuvny je umožněn pomocí pneumatické automatizace. Práce obsahuje 3D model přesuvny, kompletní výrobní dokumentaci zařízení a výkres pneumatického zapojení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.